شعرکوتاه
نوشته شده توسط : عارف

 

اینم یکی ازشعرایی که من خیلی خوشم اومد

 

رفتی و تمام   کوچه  را طی  کردم                           چون کودک چار ساله لی لی کردم    

 

 گفتند که دیـوانه شده حـــــال بگو              من بی تو هوای عاشـقی کی کردم 
 

من اسب مراد خویش را ای وای              با چوب غــم تو راندم و هــی کردم  

 

بعد از تو هوای کوچٍمان دلگیر است          ویران شـــدم و خرابی از پی کردم 

 

من آه شدم به سینه و سوخت مرا             آن سوز به ســینه چون نـــی کردم  

 
رفتی و مـــــــراد دیدنت همه شب             از روی خدای خــــــود پیـــاپی کردم

 





:: موضوعات مرتبط: شعر , ,
:: بازدید از این مطلب : 804
|
امتیاز مطلب : 54
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : 17 شهريور 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: